En utmaning

Utmaningen

Utmaningen har nu kommit till mig och jag fick den fick den av mamma som hon dessutom gjort den på sin blogg --> Helenas söta

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

Då var jag 11 år gammal, gick i 5:e klass och lekte väl för det mesta med min kompis Louise. Vi hade både varsin kanin som vi tog hand om, hittade på en massa skoj och flamsade runt... Det var tider det:P

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
I början på år 2011 var jag hyffsat ny högskolestudent och hade ganska fullt upp med studier.
Jag lärde dessutom känna otroligt fina vänner som betyder mycket för mig <3

3) FEM SNACKS DU GILLAR

* choklad
* lakrits
* smågodis
* sourcream n onion chips
* rostade och saltade kikärtor


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:

För ett par år sedan hade jag kunna räknat upp måånga...
Men just nu kommer jag inte på någon som jag kan helt utantill... Haha

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:

* Skänka till behövande
* Ge till nära och kära
* Åkt på skidsemester och bjudit med de som vill *längtar* haha :D
* Rest till spännande länder
* köpt något fint litet hus med privat strand

6) FEM DÅLIGA VANOR

* Tidsoptimist (om det är dåligt kan ju vara en smaksak... kommer man 5 sek innan bussen går så slipper man iallafall stå och vänta ;)
* kan lät fastna vid datorn
* inbilla mig att jag behöver en "paus" i pluggandet.. typ några timmar på stan eller titta på en film...
* kan lät blir rastlös
* slösa massa tid för att göra en sån här lista? :P

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:


* Umgås med familj och vänner
* Baka och laga mat
* Gå på stan och shoppa
* Fika ute (hemma är heller aldrig fel! men en latte på espresso house är inte dumt :)
* lära mig nya saker


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

*
kortkort och urringat
* onepiece.. (säkert väldigt bekvämt men jag skulle bara känna mig som en enorm bebis... ;)
* superslimade underkläder som "trollar bort" extrakilon. (huu vad obekvämt och konstlat..)
* kläder som sticker och kliar
* ormskinnskläder

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
* datorn
* förhoppningsvis kommer träningsmattan och redondobollen jag nyss beställt bli en favorit :P
* smoothiemixern
* bakbunken (blev för övrigt väldigt sugen på att baka morotsmuffins med glasyr nu...)
* hårinpackningar och ansiktsmasker

10) NÅGRA PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

Den som känner sig manad! :D


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att läsa och skratta lite Tilda. Tänk om vi hade suttit i varsin onepiece vid nyår och känt oss som två jättebebisar:)

Ha en bra dag! Kramar<3

2012-01-09 @ 14:30:00
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0